HAA PIC ATAS NI NAMENYER CIPOT TERKEDU.. HAK3..Anda kebusanan??klu free baca la coretan cerita merapu parang skeper ak nie..setakat nk hiburkan hati kecil korunk tu ader ler...hehe at least ia mbuatkan korunk tersenyum kecil... kn2?? hehe cter ni sume benar cume diadaptasikan kepada cter berbaurkan kelucuan..jnj korunk pndai imaginasi cter ak ni hahaha and hope terhibur n follow la k.. hek3 erm xkesa apa jua story mory aku just nk share bersama... =) ak nk minta maaf if ader yg terasa ke sepanjang mmbaca slowpotstory ni k....haaa da BACA TU PE LAGI TICK LA TANG REACTION uu.. sng ak nk wat cter lagi yg klako ke sedey ke hape an hak3

Tuesday, December 21, 2010

Dadali-DiSaat Aku Menyintaimu

salam korg.... ritu ak terdengar la satu lagu ni... Disaat Aku Menyintaimu... ak ingat dari org kita ler wat lagu ni suka2 kn so dengar pon feel jer...ley menitik la ayak mata kn kalu sape2 terkenang BF/GF lame kn yg dorg sayang kaw2 tp akhirnyer xbersatu...mang feeling abis ler... so dengar la ea...


DEDALI -band indonesia
DiSaat Aku Menyintaimu with lyric...... sob sob sob..............

Lagu ni mengisahkan sorg awek yg dulunya suka berkawan dengan lelaki ni, pastu dah kawan punya kawan, rapat punya rapat, yg awek ni pon jatuh hati kat orang lain.... Lelaki tu pon terasa kehilangan awek tu, xsempat bagitau yg lelaki tu amat mencintai awek tu..... dan awek tu memilih orang lain untuk bersama..... 'MAAF SUNGGUHKU XBISA UNTUK KEMBALI KEPADAMU....MAAF KU TELAH TERBUAI AKAN INDAHNYA CINTA'

AKU INGINKAN DIRIMU,
DATANG DAN TEMUI AKU,
KAN KU KATAKAN PADAMU,
AK SANGAT MENCINTAI DIRIMU.....

P/S :aku ske tang corus atas ni... khas tuk yg tersayang..... =p

2 comments:

  1. uihh..naper tak dafter dengan nuffnang? Banyak kena buat kat blog nie..hehe

    ReplyDelete
  2. cm ner? sy bkn tau pon bab2 blog ni tau nulih jer hehehe =p

    ReplyDelete