HAA PIC ATAS NI NAMENYER CIPOT TERKEDU.. HAK3..Anda kebusanan??klu free baca la coretan cerita merapu parang skeper ak nie..setakat nk hiburkan hati kecil korunk tu ader ler...hehe at least ia mbuatkan korunk tersenyum kecil... kn2?? hehe cter ni sume benar cume diadaptasikan kepada cter berbaurkan kelucuan..jnj korunk pndai imaginasi cter ak ni hahaha and hope terhibur n follow la k.. hek3 erm xkesa apa jua story mory aku just nk share bersama... =) ak nk minta maaf if ader yg terasa ke sepanjang mmbaca slowpotstory ni k....haaa da BACA TU PE LAGI TICK LA TANG REACTION uu.. sng ak nk wat cter lagi yg klako ke sedey ke hape an hak3

Sunday, October 24, 2010

mslh dtg...

salam semua....
rini sy xtau nk cter mcm mana dan apa yg berlaku.. kpd kwn2 yg lain plz jgn tny sy pape...
ni coretan saja....
sy rase sy telah mbuat keputusan yg slh dan akn myusahkan diri saya sndiri...
idop jadi xtenteram ngn masalah yg dihadapi ni...
hati saya mula resah, gelisah memikirkan mslh ni huhu
nages?? da puas da rasa nk hentak je kepala ni.. ap ley wat kita xley lari dari mslh....

ap sya bley lakukan skunk ni?? hanya berdoa, berusaha dan bertawakal jer, berserah apa yang ditentukan-Nya buat diri ku ini...
kawan2 sekalian, korg nk wat sesuatu keputusan fikir la masak2 jgn myesal kemudian hari.. sbb korg akn mgadap masalah tu sndiri....klu bgtw fmily lagi la dorg ssh hati.. so try la the besh tok setelkan sndiri.... ak cube...
Ya Allah kuatkan lah hati hamba2 mu ini, cekalkan hati mereka untuk menepuh dugaan yg Engkau aturkan untuk kami....

saya xtau cm ne nk luahkan lagi.. huhu ni bukan mslh perasaan ke ap... huhu
soal perasaan sya da tolak ketepi setelah mslh ni dtg huhu
perasaan sy da jadi lain, cm indah xindah jer... ap yg saya ley lakukan ini...
saya berdoa sgt perkara ini xberpnjangan dan tidak berlakunya perkara yg saya tak ingin...
huhu
ap yg berlaku sekeliling saya cm dunia asing da skunk... uhuu Ya Allah... jauhkan la perkara buruk berlaku kepada kami seumat islam...Amin~~

p/s: korg jgn tny mslh sy sbb xperlu la saya mjwbnyer....korg careful ok hehe jgn la tkt saya ok jer hek3 korg ni.. chaiyo k for final sem...!! semoga Allah s.w.t memberkati kita semua...Amin..



No comments:

Post a Comment