HAA PIC ATAS NI NAMENYER CIPOT TERKEDU.. HAK3..Anda kebusanan??klu free baca la coretan cerita merapu parang skeper ak nie..setakat nk hiburkan hati kecil korunk tu ader ler...hehe at least ia mbuatkan korunk tersenyum kecil... kn2?? hehe cter ni sume benar cume diadaptasikan kepada cter berbaurkan kelucuan..jnj korunk pndai imaginasi cter ak ni hahaha and hope terhibur n follow la k.. hek3 erm xkesa apa jua story mory aku just nk share bersama... =) ak nk minta maaf if ader yg terasa ke sepanjang mmbaca slowpotstory ni k....haaa da BACA TU PE LAGI TICK LA TANG REACTION uu.. sng ak nk wat cter lagi yg klako ke sedey ke hape an hak3

Sunday, August 22, 2010

dia untukku....milikku......

dIA MiLiKku

Semula ku tak tahu
engkau juga kan ingin memilikinya
bukankah
ku lebih dulu
bila engkau temanku
sebaiknya tak menganggu

c/o: dia untuku
bukan untukmu
dia milikku
bukan milikmu
pergilah kamu jangan kau ganggu
biarkan aku mendekatinya

kamu tak akan mungkin mendapatkannya
karena dia berikan aku petanda cinta
janganlah kamu pernah bermimpi ooo....
dia untuk aku..

bukankah belum pasti
kamu juga kan menjadi dengan dirinya
dia yang menentukan apa yg kan terjadi
tak usah mengaturku

c/o: dia untuku
bukan untukmu
dia milikku
bukan milikmu
lihatlah nanti , lihatlah saja
biarkan aku mendekatinya

kamu tak akn mungkin mendapatkannya
karena dia berikan aku petanda cinta
janganlah kamu pernah bermimpi ooo....

ku sarankan
engkau mengundur saja
ulang c/o
dia untuk aku...
bukan.... dia untuk aku........


No comments:

Post a Comment